Politica de retur

Politica de retur

Ne bucurăm de fiecare ocazie în care alegeți să faceți cumpărături de pe site-ul nostru. Pentru noi, fiecare comandă plasată este o dovadă a încrederii pe care ne-o acordați și o oportunitate de a vă demonstra angajamentul nostru față de calitate și satisfacția clienților. Însă, recunoaștem că în lumea cumpărăturilor online, situații neprevăzute pot apărea, și anumite produse pot să nu fie pe deplin pe măsura așteptărilor. Tocmai de aceea, am conceput o politică de retur flexibilă, transparentă și centrată pe nevoile dvs.

În rândurile de mai jos, veți găsi informații esențiale legate de condițiile și procesul de retur.

1. Perioadă de Retur

De la momentul în care ați primit produsul, vă oferim un interval de 14 zile pentru a lua decizia de retur.

2. Condiții de Retur

Pentru a putea fi acceptat, produsul trebuie să se afle în stare inițială, fără urme de uzură sau deteriorare, și însoțit de ambalajul original (sacul de vidat în care produsul a fost ambalat). Orice produs care nu îndeplinește aceste criterii nu va fi acceptat.

3. Procesul de Retur

Dacă doriți să inițiați un retur, ne puteți contacta prin e-mail la contact@babyboodistrict.ro.

Vă rugăm să ne specificați intenția de retur pentru produsul/produsele pentru care doriți retur/schimb, menționând în e-mail dacă doriți retur sau schimb.

E-mailul va conține următoarele informații: Numărul comenzii; Numele pe care s-a plasat comanda; Numărul de telefon pentru contact; Produsul/Produsele pentru care se intenționează returul; Contul bancar în care va fi returnată contravaloarea produsului/produselor; Motivele returului.

Se poate realiza un schimb de Produse doar în cazul acelorași tipuri de produse.

După trimiterea solicitării de retur/schimb, veți fi informat pe e-mail despre statusul solicitării dumneavoastră.

Adresa la care va fi trimis coletul de retur/schimb este: strada Munții Gurghiului nr. 15, Sector 6, București.

În cazul în care Produsele pentru care s-a solicitat returul nu îndeplinesc condițiile de retur de mai sus, acestea vor fi returnate către dumneavoastră.

4. Costuri Asociate

Costurile de retur vor fi suportate de către client, cu excepția situațiilor în care produsul are defecte sau nu corespunde cu descrierea oferită pe site.

În cazul în care solicitarea de schimb este acceptată, taxele de transport pentru expedierea produsului dorit, vor fi suportate de către Furnizor.

5. Rambursarea Banilor

După ce produsul returnat este primit și evaluat, suma cheltuită va fi returnată în contul dumneavoastră bancar din care s-a facut plata comenzii inițiale sau cel menționat în cererea de retur în cel mult 14 zile.

Va fi returnată către dumneavoastră doar suma de bani aferentă produselor, nu și a transportului (în cazul în care acesta a fost achitat de client în momentul comenzii).

În cazul în care Produsele returnate prezintă deteriorări vizibile urme de uzură permanente, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

6. Reclamații și Produse Defecte

În cazul în care produsul primit nu este în stare perfectă sau diferă de descriere, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom lua toate măsurile necesare pentru a remedia situația.

7. Asistență și Informații Suplimentare

Dacă aveți nelămuriri sau întrebări legate de returul unui produs, vă stăm la dispoziție. Puteți să ne scrieți sau să ne sunați, iar echipa noastră va răspunde cu plăcere.

În încheiere, dorim să vă mulțumim că ați ales Baby Boo District. Ne bucură încrederea pe care ne-ați acordat-o și suntem dedicați oferirii unei experiențe de cumpărare excepționale.